ریموت آسان رایانه توسط Pointdev Ideal Dispatch 2011 6.0.2
نوشته شده توسط : Rahim

به‌روزرسانی نرم‌افزارها، نصب یک نرم‌افزار در چندین رایانه، اعمال تغییرات در تنظیمات آنها و نصب مداوم به‌روزرسان‌های سیستم عامل در رایانه‌های مختلف، نیاز به صرف زمان بسیاری دارد. نرم‌افزار IDEAL Dispatch برنامه‌ای عالی و ایده‌آل برای مدیریت نصب و اجرای نرم‌افزار ها، به روزرسان‌ها و دیگر فایل‌های اجرایی در رایانه‌های سرویس دهنده/‌گیرنده(Client-Server) است.با کمک نرم‌افزار  Pointdev Ideal Dispatch 2011 6.0.2  می‌توانید از راه دور و با صرف مدت زمانی بسیار کوتاه، تغییرات دلخواه خود روی بیش از صد رایانه را اعمال کنید. امکان اجرای اسکریپت‌های گوناگون از نوع .com ، .msi .exe، VB Script، .cmd،  .bat و … یکی از امکانات منحصربه‌فرد این نرم‌افزار قدرتمند است.

 

Pointdev Ideal Dispatch 2011 ريموت آسان رايانه توسط Pointdev Ideal Dispatch 2011 6.0.2

Pointdev  یک شرکت ویرایشگر نرم افزار مدیریتی برای ویندوز های xp,2000,2003,2008,7 است که در سال ۲۰۰۰ در کشور فرانسه تاسیس شده است .  pointdev  تنها شرکتی است که این نرم افزار را به ۵ زبان مختلف فرانسوی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، آلمانی و انگلیسی  ارایه کرده است.
که شامل نرم افزار های زیر می باشد:

 

Ideal Administration
اداره و کنترل دامنه های تحت ۲۰۰۸/۲۰۰۳/۲۰۰۰/NT به صورت متحرک و ساده. این برنامه بعنوان یک ابزار کار آمد و متحرک قادر است کلیه موارد ضروری که یک مسئول شبکه برای مدیریت کاربران,سرورها ودامنه ها به آنها نیاز دارد در یک محیط شبکه ای(Lan,Wan,Vpn,Internet) دراختیار او قرار دهد.
Ideal Dispatch
با بکارگیری این نرم افزار کاربر امکان نصب , برداشت برنامه ها ,اجرای اسکریپت ها وبرنامه ها و انجام کارهایی از قبیل Viwe ,CopyوRename  ، را از راه دور فراهم می سازد همچنین می توان نصب انواع patch  های ویندوز , اجرای فایلهای msi ونیز ارتقاء برنامه های مختلف نصب شده بر روی سرورها و ایستگاههای کاری یک شبکه را از راه دور انجام داد .
Ideal Secure
این نرم افزاربا بهره گیری از روال های routines از پیش تنظیم شده که بر اساس تم های windows ، سخت افزار ،نرم افزار و شبکه گروه بندی می شوند، مدیریت سرور ها وایستگاه های کاری را به صورت گسترده ای بهبود می بخشد. تنها با چند کلیک ، میتوان سیستم عامل های گوناگون مایکروسافت را از طریق  Lan\Wan\Vpn ارتقا، ایمن وساخت یافته نمود ضمن انکه طی یک فرایند می توان به سهولت مجموعه ای از گزینه هارا بر روی گروه مشخصی از کامپیوتر ها فعال یا غیر فعال نمود.
Ideal Remote
این نرم افزار نسخه ی ساده ترIdeal Administration   می باشد که  امکان کنترل از راه دور دستگاههای کاری تحت NT,2000,XP,2003,7, وVistaرا به کاربرمی دهد ضمن انکه کار بر می تواند از راه دور خصوصیات Properties )) کامپیوتر, event وچاپگرها,اجرای برنامه ها, session ها, فایلهای باز شده , خصوصیاتWMI و بطور کلی سیستم های اطلاعاتی را کنترل نماید.که این کار از طریق Lan,Vpn,Wan و یا اینترنت و بصورت متحرک امکان پذیر می شود.
مدیریت شما می تواند از طریق شبکه محلی، Wan ، VPN و یا اینترنت انجام  پذیرد.
Ideal Alerter
نرم  افزار IDEAL ALERTER   ، قابلیت مدیریت و نظارت بر روی یک سری رویدادهای تعریف شده و اجرای مجموعه ای از action  های وابسته و مرتبط به آنها برروی سرورهای شبکه و ایستگاه های کاری فراهم می نماید.
با استفاده از  IDEAL ALERTER شما می توانید به سادگی و از راه دور ؛  اجرا و توقف پروسس ها ، تغییر وضعیت سرویس ها ، تغییرات پایگاه داده  Registry ، وقایع ثبت شده ، فضای دیسک ها و …. را کنترل کنید و از نصب یا برداشت برنامه ها در تمامی سرور ها و ایستگاه های کاری شبکه خود مطلع شوید.
برای کنترل هر event  شما می توانید تعدادی  action  تعریف کنید تا به صورت اتوماتیک اجرا شوند ، مانند اجرای یک فرمان (command) یاscript ،از بین بردن یک پردازش خاص ، uninstall کردن یک برنامه ، خاموش کردن کامپیوتر ، قفل کردن یک  session ، شروع و یا توقف یک سرویس ، فرستادن e-mail و …….. .

 

 

password ريموت آسان رايانه توسط Pointdev Ideal Dispatch 2011 6.0.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download ريموت آسان رايانه توسط Pointdev Ideal Dispatch 2011 6.0.2 لینک دانلود – 10.2 مگابایت | لینک کمکی

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: download direct link Pointdev Ideal Dispatch 2011 6 , 0 , 2 , download rapidshare Pointdev Ideal Dispatch 2011 6 , 0 , 2 , دانلود Pointdev Ideal Dispatch 2011 6 , 0 , 2 , دانلود با لينك مستقيم Pointdev Ideal Dispatch 2011 6 , 0 , 2 , دانلود برنامه Pointdev Ideal Dispatch 2011 6 , 0 , 2 , دانلود نرم افزار Pointdev Ideal Dispatch 2011 6 , 0 , 2 , در دست گرفتن رايانه , در دست گرفتن كامپيوتر , ريموت دسكتاپ , ريموت كردن كامپيوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 1009
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: